• ראשי
  • אות מיס פיגי
  • לרשותכם
  • על הבלוג
  • קצת עלי
  • דברו אלי

קרוא וכתוב

הבלוג של נעמה כרמי

Feeds:
פוסטים
תגובות
« ענן זרחן מעל הארץ?
אל תתנו לו לגיטימציה. התלוננו. »

קשר השתיקה

6 בפברואר 2010 על-ידי נעמה

הוא מאושיות השמאל הרדיקלי. ופיגורה ספרותית מוערכת. דור שלם של צעירים "רדיקליים" תולים בו עיניים מעריצות. והוא גם מטרידן סדרתי, ויותר מכך. אין כמעט מי שמסתובב בחוגים האלה שלא מכיר אשה שהוטרדה, ואף יותר, על-ידו. כי לו מותר לעשות הכול. הוא הרי בצד הנכון של המתרס.

אשכר אלדן-כהן עשתה את הצעד לחשיפתו המתבקשת, ברשימה אמיצה שפירסמה בהעוקץ, על האונס שביצע בה לפני כעשרים שנה. קִראו אותה. אבל את השם שלו עדיין חוששים לחשוף. כולם. גם אני. מפחד תביעה. וגם בגלל אלימותו הידועה. המילולית והפיזית.

יש נשים רבות שהן קורבנותיו, גם בשנים האחרונות, במקרים שלא חלה עליהם התיישנות. לכו למשטרה! כי מרגע שתהיה תלונה, כולם יוכלו לפרסם. זה קשה, אבל את הבלון הזה חייבים לפוצץ. יחד עם רשת הביטחון שפורשים לו בגלל עמדותיו "הנכונות". כי די. 

האי-מייל של אשכר: eshkarec@gmail.com

עוד בנושא: אבל אני שמאלני רדיקלי! 

ועוד כתבו בנושא זה (מתעדכן): חנה בית הלחמי, יוסי גורביץ, רונית ליברמנש, נמרוד אבישר, יופי תירוש, מגדר וחברה בישראל, עידן לנדו, אורית קמיר, מתי שמואלוף, ארץ האמורי, ארנה קזין

  • לחיצה לשיתוף בפייסבוק (נפתח בחלון חדש)
  • לחצו כדי לשתף בטוויטר (נפתח בחלון חדש)
  • לחצו כדי לשתף ב LinkedIn (נפתח בחלון חדש)
  • לחץ כדי לשתף ב-Tumblr (נפתח בחלון חדש)
  • לחיצה לשיתוף ב-Flattr (נפתח בחלון חדש)
  • לחצו כדי לשלוח את זה לחבר בדואר אלקטרוני (נפתח בחלון חדש)
  • לחצו כדי להדפיס (נפתח בחלון חדש)

אהבתי

אהבתי טוען...

פורסם בפמיניזם | 36 תגובות

36 תגובות

  1. ב- 6 בפברואר 2010 בשעה 20:08 eyal

    http://eyalweich.blogli.co.il/archives/130


  2. ב- 6 בפברואר 2010 בשעה 20:29 איתמר שאלתיאל

    .


  3. ב- 6 בפברואר 2010 בשעה 20:36 שאול

    חברתי ליש גבול כבר ב 1983 והרוח החיה מאחורי ההתארגנויות היו להבדיל אלפי הבדלות האיש הנעים והמצויין יהודה מלצר ,אחיו מולי מלצר ,אסא כשר ועו"ד אביגדור פלדמן. בין 1980 ל 1988 ביקרתי הרבה במועדון צוותא ומעולם לא ראיתי את הפגע הרע.שם נוסף שחובה להשמיט הוא מאיר ויזלטיר

    לפגע הרע שני מאמרים בגדה השמאלית בהם הוא עושה יחצנות לעצמו


  4. ב- 6 בפברואר 2010 בשעה 20:44 שאול סלע

    אפשר לעיין בקטגוריה "משוררים ישראלים בויקיפדיה"

    עד שהאמת תצא לאור


  5. ב- 6 בפברואר 2010 בשעה 20:56 זמיר

    תלונות על אונס יש להתלונן בתחנת המשטרה הקרובה, עפ"י הכללים והחוקים.
    אין להגיש "תלונה" באינטרנט, בלי שם, בלי עדות כחוק, בלי להיות מוכן לחקירה של שוטר מקצועי.


  6. ב- 6 בפברואר 2010 בשעה 21:04 whisper

    עצוב וחשוב.


  7. ב- 6 בפברואר 2010 בשעה 21:26 סטודנטית לשעבר

    זה מה שמזעזע אותי. אני ישר ידעתי מי.

    ישבתי בשיעורים שלו כשהייתי סטודנטית, וזה היה מאד מאד לא נעים, במיוחד כשטקסטים של חנוך לוין אפשרו לו להקריא אמירות מיזוגניות על שדיים, ישבנים ושאר עניינים, ואז להעביר עיניים מחליאות מסטודנטית לסטודנטית. מתרגלת אחת סיפרה לי שהוא תקף אותה פעם במעלית. אני מאמינה.


  8. ב- 6 בפברואר 2010 בשעה 21:33 נעמה

    תגובות שיזכירו את השם המפורש – יימחקו. מהסיבה שהזכרתי בפוסט עצמו, שכל עוד אין תלונה במשטרה מי שמפרסם מסתכן באיום בתביעת דיבה. עוד נשק השתקה יעיל.
    נמחקו ויימחקו גם תגובות המסיטות את הדיון. וידי תהיה הפעם קלה על המקלדת. שבוע טוב.


  9. ב- 6 בפברואר 2010 בשעה 21:36 נעמה

    אשכר אלדן-כהן כתבה בשמה המלא. על עבירת מין שבוצעה, לעדותה, לפני 20 שנה, יש התיישנות בדיני העונשין. אני מקווה שאין צורך להכביר מילים על מה שעוברות מי שכן מעיזות להתלונן. לא פלא שהן חוששות. ראו מקרה קצב.
    כמו שכתב לי חבר טוב אתמול בעקבות הסיפור:
    I met a woman here who told me that she had been raped by a doctor in a hospital when she was 17 years old. She did not want to talk about it for twenty years! So men rape and get off free and even present themselves as the saviours of mankind (not womankind).


  10. ב- 6 בפברואר 2010 בשעה 22:11 זמיר

    העובדה ששם הכותבת נכתב במלואו לא מלמדת דבר על איכות התוכן ואמינותו ואין להסיק ממנו דבר, אלא רק על העובדה ששמה הוא ככתוב.

    זכותה, גם חובתה של כל נפגעת [ונפגע] להתלונן במשטרה.
    מקובל שמסיבות שונות נמנע מן הנפגעים להתלונן, במועד וכחוק.

    הימנעות כזו, מוצדקת ככל שתהייה, לא מתירה, לא מן הבחינה החוקית ולא מן הבחינה המוסרית, לא מתירה לאף אחת ואחד לערוך ולהפיץ סיפורי תלונה באינטרנט/שלטי חוצות/ואף לא מפה לאוזן,
    מ 3 סיבות עיקריות:

    1: הפצת המנהג להמנע מתלונה מיידית מעודד את האחרות לחשוב שראוי ואולי מוצדק להמנע מתלונה במועדים הקבועים בחוק, באשר הדרך להפרע מן העבריין פתוחה לפניהם מעל גבי האינטרנט, כאשר החוק יאפשר להן התגוננות מן הטעם של איחור במועד.

    2: הפצת סיפורי תלונה באופן שלא מאפשר בדיקה, אימות, חקירה של התלונה עלולה חו"ש לשמש את המספרים הללו לצרכי היפרעות מן המואשם בדברים שאינם ממין העיניין.

    3: סיפור תלונה מן הסוג המסופר הנזהר לכאורה מפיזור עלילה על המואשם תוך כדי זהירות מתביעה ותוך כדי הפצת מידע המכוון עליו, ובמדוייק, לא מאפשרת למואשם בסיפור להתגונן מפני העלילה המסופרת, שהרי היא לעולם לא תתברר ע"י המשטרה, כחוק.

    אני סבור שאת צריכה למנוע מקרים חמורים כאלה.


  11. ב- 6 בפברואר 2010 בשעה 22:16 יוסי דר

    היכן כתוב שאסור להגיש תלונה על עבירה שהתיישנה?

    וממתי מתלוננת, באשר היא, אמורה לדעת או להבין בדיני התיישנות?

    נוסף לכך: אם וכאשר העבריין ייחשף בבוא היום – יהיה צורך גם בעדויות על עבירות שהתיישנו כדי להוכיח עדות שיטה (ראו משפט קצב).

    אם המתלוננת "בשלה" להגיש תלונה, עליה לעשות כן ללא דיחוי, למסור את כל הידוע והזכור לה ללא כחל וסרק – גם אם יש בעדותה "חורים" שהזמן גרמם – ולספר את כל הידוע לה גם על מקרים אחרים (גם אם הם עדות שמיעה), כדי לאפשר למשטרה לפתח את התיק.

    ובכל מקרה – רצוי שהמתלוננת תסתייע בעו"ד מלווה ותקבל ייעוץ והנחייה באשר לצעדיה.


  12. ב- 6 בפברואר 2010 בשעה 22:22 שאול

    כאשר את מלמדת


  13. ב- 6 בפברואר 2010 בשעה 22:24 יואב

    אני לא יודע על מי מדובר. שאלתי את אישתי, גם היא לא. ז"א לא כולם יודעים. עכשיו, מאיסוף שלל הרמזים אני מבין שהוא משורר, מרצה לספרות באוניברסיטה, תושב תל אביב, גם הגיל שלו נרמז, פעיל פוליטית בשמאל ומפורסם. אני לא יודע כמה אנשים עונים על הקריטריונים האלה אבל במידה שמדובר באדם אחד בלבד, בעצם אמרתנו את השם שלו, ובמידה ומדובר בשניים או שלושה, אז יש כאן אדם שלא עשה דבר רע, אבל עכשיו מרחנו לו ביצה על הפרצוף. בסך הכל, יש לי תחושה לא נעימה שאת מנסה להלך בין הטיפות, ואיכשהו נופלת לשלולית. או שתתני את השם, או שתמנעי מלפזר רמזים.


  14. ב- 6 בפברואר 2010 בשעה 22:28 יונתן

    כבר יכול לעשות?
    כל הפחדים האלה הם פחדים ערטילאיים,ברגע שיהיו נגדו כמה תלונות כל ה"כוח" שלו יעלם כי זה כוח מדומה שקיים רק מפחד וקשרים.

    אני לא מכיר את חוגי השמאל הרדיקלי,אבל למיטב ידיעתי בארץ הזאת לא פחדו להאשים,נשיא,רה"מ ושרים בעבירות שונות כולל בעבירות מין.


  15. ב- 6 בפברואר 2010 בשעה 22:36 עידו לם

    מה זאת אומרת תקף את המתרגלת במעלית? ככה באמצע היום הוא ניסה לאנוס אותה? זה נשמע לי אפילו יותר מחליאמ מה שחשבתי ואם ככה בוודאי שאסור לשתוק לו והמתרגלת שותפה לפשע מבחינתי בעצם זה שהיא לא מדווחת עליו.


  16. ב- 6 בפברואר 2010 בשעה 22:46 אריה

    מלשפוט, ברמה המשפטית-פלילית והאתית-מוסרית גם יחד, תגובות של קרבנות תקיפה למעשה. אפשר לדבר על האופן שבו היינו רוצים שהעולם ינהג, אפשר לעודד ולומר שנחזק ונעודד מי שמחליט להתלונן.להגיד שתגובה פוסט-טראומטית כזו או אחרת היא לא בסדר, זה מאוד בעייתי.


  17. ב- 6 בפברואר 2010 בשעה 22:56 ימימה

    נדמה לי שגם אני למדתי אצל האיש. לא באוניברסיטת תל אביב אלא במוסד מכובד אחר.


  18. ב- 6 בפברואר 2010 בשעה 22:59 עידו לם

    האיש הוא חלאה ממדרגה ראשונה שמתהדר בכסות הומניסטית שיקרית ויש לי הרגשה שנשים נתפסות לזה בסנטימנטליות מטופשת ומאשימות את עצמן ולא את החלאה.


  19. ב- 6 בפברואר 2010 בשעה 23:01 גולדלבט משה

    אשכר מתארת מעשה אונס-לא הטרדה,לא מעשה מגונה,לא בעילה אסורה בהסכמה,
    אלא אונס אלים. מעשה שאינו אמרו בכלל לעורר שאלות -אם מדובר בדפוס של מעשי אונס שנמשך למעלה מ20 שנה איך זה שאין ולו תלונה אחת?
    האם בסופו של יום לא נמצא את עצמנו באותו סיפור של המרצה שכולם ידעו על מה שהוא עושה ולבסוף כל התיק נסגר באפס ראיות?
    דבר מטריד נוסף הוא שנטען שקובנותיו הן מחוג חברתי שמאלי משכיל שבו העמידה על זכויות נשים אמורה להיות משהו די ברור ,לרבות הזכות והחובה המוסרית להתלונן-אז למה אין תלונה?


  20. ב- 6 בפברואר 2010 בשעה 23:06 נעמה

    אכן, שלל דילמות. הבעיה שאתה מציג מוכרת והתחבטתי בה: תמיד תיאור כללי מחשיד קבוצה שלמה.
    התמדדות עם דילמה מציגה את הצורך לבחור בין רעות גדולות יותר ופחות. להמשיך לתת לו גיבוי שבשתיקה גם היא רעה מוסרית בעיני, גדולה מאוד. אני את הבחירה שלי עשיתי כאן.
    אגב, לא כל המאפיינים שאתה מתאר נכונים.


  21. ב- 6 בפברואר 2010 בשעה 23:16 סמולן

    בהתחשב בברוטאליות של חלק מהכותבים, ברור שהאדם הזה יותר מפחיד מצה"ל, השב"כ והעם היהודי כולו (אני חושב בעיקר על גורביץ, שאצלו היהודים עדיין חשודים ברצח תינוקות נוצרים לפסח). האם מדובר בשטן ? מה הופך כתיבה כל כך לא ספציפית, למשהו שנגוע בריח של פחד ?


  22. ב- 7 בפברואר 2010 בשעה 11:56 שאול

    יש ליווי ותמיכה

    טל

    1202


  23. ב- 7 בפברואר 2010 בשעה 12:28 רועי שהגיע אחר-כך

    אני אסתכן בכך שארגיז מישהו, ואשאל: מדוע זה בעלת הבלוג (וכן בעלי בלוגים אחרים שדנו בסיפור) ממהרים כל כך להאיץ בנפגעות להתלונן ולחשוף את עצמן לשבעה מדורי גיהנום, ואילו היא עצמה (וכן אותם בעלי בלוגים אחרים) חוששים להעמיד את עצמם בסיכון כלשהו? הרי אם מדובר בדברי אמת, תעמוד לאותם בעלי בלוגים הגנה מפני תביעה. ואם לא מדובר באמת, טוב יעשו בעלי כל אותם בלוגים אם יפסיקו להפיץ שמועות שבסופו של דבר יכולות להצביע על מספר מצומצם מאוד של אנשים (גוגל עשה עבודה נהדרת בלהסביר לי במי, כנראה, מדובר) ולהטיל בהם דופי, מבלי שהם צריכים לעמוד מאחורי דבריהם. אני לא רוצה להיות בוטה מדי, אבל ההתנהלות הזו אינה הדבר האמיץ ביותר שנתקלתי בו.


  24. ב- 7 בפברואר 2010 בשעה 13:02 נעמה

    אינך מרגיז. אתה צודק בכך שאני בעצם מבקשת מנשים לעשות פעולה שלא אני אשלם עליה את המחיר.
    אבל שים לב: להגנת "אמת דיברתי" במשפט לשון הרע דרושות ראיות, במקרה הזה עדים. כרגע ישנה אשכר שלא רק מדובר בסיפור מלפני 20 שנה עם התיישנות, אלא שהיא ביקשה, ממני לפחות, לא לחשוף את שמו.
    חוסר אומץ? אוקיי, אז תויגתי כלא אמיצה. בעיני זה הרבה יותר אמיץ מאלה שיודעים וממשיכים לשתוק, ולגבות אותו, ולהעסיק אותו, ולפרסם אותו, ולהאדיר את שמו. גם אומץ זה דבר יחסי, מסתבר.


  25. ב- 7 בפברואר 2010 בשעה 13:13 רועי שהגיע אחר-כך

    האם ההתיישנות רלוונטית כאן? נדמה לי שאם הסיפור הוא אמת, ויוכח שהוא אמת, ניתן יהיה לפרסם אותו בלי חשש מתביעת דיבה גם אם כבר לא ניתן לפתוח בהליכים פליליים.
    וכנראה שלא הובנתי בעניין האומץ: הבעיה שלי היא לא רק עם הקריאות להגשת התלונה. הבעיה שלי היא שהקריאות האלה מלוות ברמזים עבים כפיל ביחס לזהותו של האיש. זה נראה קצת כמו ניסיון ללכת עם ולהרגיש בלי. כדי להבין במי מדובר כל שאני, כמי שלחלוטין אינו מתמצא בשמותיהם של משוררים שהם גם פרופסורים ושהם גם אושיות שמאל, הייתי צריך לעשות זה לשאול חבר מי יכול לעמוד בקריטריונים האלה, ואז לבדוק את שמו בגוגל. וזה, כאמור, מבלי שאני נכלל בקבוצת "כולנו ידענו כל השנים".


  26. ב- 7 בפברואר 2010 בשעה 13:15 רועי שהגיע אחר-כך

    בתגובתי הקודמת כתבתי "ואז לבדוק את שמו בגוגל". מה שהתכוונתי לכתוב הוא "ואז לבדוק את השמות שהעלה בפני אותו חבר בגוגל".


  27. ב- 7 בפברואר 2010 בשעה 13:28 נעמה

    ההתיישנות תשפיע מבחינה ראייתית (זיכרון אחרי 20 שנה). גם ככה בסוג הזה של העבירות זאת מילה מול מילה. אשכר, כאמור, ביקשה ממני לא לחשוף את שמו.
    המהלך הזה יביא בסופו של דבר לחשיפת שמו, להערכתי. האם אתה לא מבקש ממני בעצם את אותו דבר שאתה מגנה שאנחנו עשינו? כלומר, לנקוט בפעולה שלא אתה תשלם עליה את המחיר? 🙂 כן, לפעמים החלטות בחיים הן לא שחור לבן.
    והמאפיינים שאתה מונה אינם מדויקים, אגב.


  28. ב- 7 בפברואר 2010 בשעה 13:34 דודי

    "אין כמעט מי שמסתובב בחוגים האלה שלא מכיר אשה שהוטרדה, ואף יותר, על-ידו." – פשוט קשה לי להאמין שכך הדבר.

    אישית, אילו הייתי שומע שמועה, לא מכלי ראשון, על מישהו שעשה משהו, הייתי משתדל להתעלם מזה. ראיתי איך שמועות מתגלגלות (בעניינים אחרים) ומתנתקות מהר מאד מאיזה גרעין אמת שאולי היה בהן. ותמיד ייתכן שמישהו מפיץ שמועות בזדון.

    אבל אילו הייתה באה אליי מישהי אמינה ואומרת לי שהותקפה ע"י אדם שאני מכיר – זה עניין אחר לחלוטין. ודאי לא היית ממשיך כאילו כלום.


  29. ב- 7 בפברואר 2010 בשעה 13:38 עמנואל

    קודם כל, דיסקליימר: אני ממש ממש לא משפטן ואני כותב פה רק על סמך ההיגיון הבריא (וזה מסוכן כי הרבה פעמים אין קשר בין ההיגיון הבריא לבין מערכת המשפט).

    נראה לי שבכל מה שקשור לעינייני דיבה יש הבדל גדול בין אישה שבעצמה נפגעה, כמו אשכר אלדן כהן, לבין כותבת בלוג כמו נעמה פה.

    אם כותבת הבלוג תפרסם את השם, או תיתן למישהו שלא קשור לפרסם את השם בתגובות, והאיש שמאחורי השם יתבע אותה, מה היא תאמר? שהיא שמעה ממישהו? ומה יקרה אם אף אחת לא תגבה את הדברים?

    לעומת זאת אם אשכר אלדן כהן, או מישהי אחרת שנפגעה ממנו אישית, תפרסם את הדברים, אז בעצם זה יגיע לעדות שלה מול עדות שלו. נושא ההתיישנות יהיה ברגע זה לחלוטין לא רלוונטי. לגבי נטל ההוכחה אני לא בקיא, אבל בטוח שהנטל על נתבעת בתביעת דיבה לא יכול להיות יותר חמור מזה שעל התביעה במשפט פלילי. אם יש שוני הוא רק לכיוון השני.

    אני לא יכול לעשות לאף אחת מהן את החשבון של האם הן יכולות לעמוד במעמסה הרגשית שקשורה בכך וכו'. אבל נראה לי שמבחינה משפטית זה פחות גרוע ממה שאפשר לחשוב. וכאמור כשזה נוגע לדיבה, אין שום משמעות לתקופת ההתישנות שנוגעת אך ורק להליך הפלילי!

    ובכל מקרה, נראה לי שתוך ימים ספורים, אם לא שעות, כבר שום סכר לא יוכל לעצור את חרושת השמועות.


  30. ב- 7 בפברואר 2010 בשעה 13:47 רועי שהגיע אחר-כך

    אני ממש לא מבקש ממך לחשוף את שמו. להיפך: אני מבקש ממך (ומאחרים) להימנע אפילו מפרסום רמזים אם אתם חושבים שפרסום השם המפורש הוא משהו שלא תוכלו להגן עליו בבית המשפט. מכיוון שהרמזים מוליכים למקום אחד בלבד (וראיתי שכבר מחקת תגובה עם לינק לפוסט, פה ב"רשימות" שבו נזכר השם המפורש. תגובה אחרת כאן אצלך שחושפת את השם עדיין גלויה לכל), נראה לי שאין כל הבדל מהותי בינם לבין גילוי השם המפורש עצמו. ההבדל היחיד הוא שכל עוד מדובר ברמזים בלבד, אפשר תמיד להיתמם ולהגיד "מה אתם רוצים? לא אמרנו כלום". ואם יגיע כתב תביעה בגלל אותם רמזים, ניתן יהיה להיתמם ולומר "אנחנו לא אמרנו כלום. אבל אם התובע הגיש תביעה ובכך חשף בעצמו את זהותו, חזקה שעל ראשו בוער כובע".


  31. ב- 7 בפברואר 2010 בשעה 13:50 סמולן

    הבנתי למה הבלוג הזה מחויב כל כך לאי-פרסום: התחייבות מול אשכר אלדן כהן. יכול להיות שהדבר הזה הוא שהוביל להתחייבות הברורה כל כך של בעלי בלוגים אחרים לא לפרסם – כולם דיברו בטלפון, וכולם השביעו זה את זה בהתחיבות לאשכר אלדן כהן.

    אבל אני תוהה, בלשון המעטה, אם כאשר יבוא היום, מחר או מחרתיים, והשם כן יוודע – או כמו שקרה באוניברסיטה העברית אחרי הפוסט של אורטל בן דיין, כמה שמות – האיש שידוע באלימותו לא יפעל כנגד אשכר אלדן כהן.

    נראה שיש הנחה כללית, שהאיש ידע לעשות שני דברים, או סביר מאד שידע: האחד הוא לצאת זכאי במשפט, והשני הוא לנקום.


  32. ב- 7 בפברואר 2010 בשעה 14:09 רועי שהגיע אחר-כך

    יש בזה משהו. אני מסכים שמדובר בעניין מורכב. ואם כבר הפנית לדבריו של עמנואל, אני גם מסכים שמדובר במקרה שבו יש לשפוט כותבת שמדברת על ניסיונה האישי אחרת מכפי שיש לשפוט כותבים שמדברים על ניסיונה האישי של כותבת אחרת. לפיכך, לדעתי די היה בפרסום פוסט בסגנון "אשכר אלדן-כהן פרסמה היום פוסט שחשוב שתקראו". וזהו. ישנם בלוגים מסויימים (כמו זה שלך, כמו זה של יוסי גורביץ' וכמו זה של חנה בית הלחמי) שבהם די בהפניה כזו על מנת לשכנע אותי ללכת ולקרוא. אני יודע שמהותית זה לא מאוד שונה ממה שעשית, אבל לדעתי זה משקף איזון ראוי יותר.
    וכמובן, יתכן שאני טועה 🙂
    והתגובה שחושפת את השפ המפורש עדיין פה.


  33. ב- 7 בפברואר 2010 בשעה 14:10 נעמה

    רנכון, רועי. לפעמים צריך להלך בין הטיפות, גם כך מקרים כאלה מציגים דילמות לא פשוטות. אבל קח בחשבון עוד משהו חשוב אחד: ללא שום אפיון גם הקורבנות האחרים לא יזהו במי מדובר ולא תהיה אפשרות להגיש תלונה על עבירות חדשות יחסית, שאין עליהן התיישנות.
    סמולן: גם המחויבות לאשכר, ובהחלט גם החשש מתביעה. כתבתי זאת במפורש בפוסט ובתגובות. וראה דבריו של עמנואל בעניין


  34. ב- 8 בפברואר 2010 בשעה 18:39 נעמה

    מיזגתי שתי תגובות שלי כך שהתגובה האחרונה של רועי מגיבה עכשיו בעצם לתגובה שלי שאחריה…


  35. ב- 8 בפברואר 2010 בשעה 20:48 שאול סלע

    הוא סולק מסם שפיגל ומאוניברסיטת תל אביב לאחר שצבר תלונות


  36. ב- 10 בפברואר 2010 בשעה 03:06 שרגא עילם

    תביעה כזו רק תמשוך אליו אש ויותר תשומת לב. מכיוון שמדובר בפושע סדרתי תביעה מצידו תסכן אותו בכך שלפחות אחת מקורבנותיו תעיד נגדו. כל הרמזים על זהותו הם די ברורים וגם מי שלא מטעם יכול להבין במי מדובר.



התגובות סגורות.

  • ד"ר נעמה כרמי

  • הצטרפות ל-646 עוקבים

  • וְזֹאת הַתְּרוּמָה

    לתרומה לאחזקת הבלוג בפייפאל.
  • רשימות אחרונות

    • ייזהר הרופא: גינקולוגים במופע התקרבנות
    • אלימות ותעתוע: הגבריות הרעילה של ויל סמית
    • ספרטה הקטנה
    • צדק ברפואה? – כן!
    • זכויות אדם בהנחה
  • סימניה

    הענק העדין של הפילוסופיה
    ודגלם עלינו שנאה
    התכנית "עובדה" כמופע יחצ"נות
    סמלים לאנושיות במלחמה לא אנושית
    למה פוטין כבר הפסיד את המלחמה
    ללמוד להתבונן לתוך הסבל
    כיסאות לבריאות
    דוד פישר / המספר העגול
    להיות אשה באינטרנט
    במי אנחנו מטפלים בטיפול נמרץ?

  • קרוא

    כל ביקורות הספרים

  • וכתוב

    ספרי "זכויות אדם: מבוא תאורטי", הוצאת רסלינג 2018.

    לחצו על התמונה לפרטים ורכישה.

  • וכתוב

    ספרי "חוק השבות: זכויות הגירה וגבולותיהן", הוצאת אוניברסיטת תל אביב, 2003..

    לחצו על התמונה לפרטים ורכישה

  • "שום דבר אינו מדהים כמו החיים. חוץ מהכתיבה. חוץ מהכתיבה. כן, בוודאי, חוץ מהכתיבה, הנחמה היחידה." (אורהאן פאמוק, 'הספר השחור')
  • אות מיס פיגי

  • הטוויטר שלי

    הציוצים שלי
  • מפתח

  • ארכיון

  • יש לי יום יום תג

    ICC אהוד אולמרט אהוד ברק או"ם אונס אזרחות אינטרנט אמנת הפליטים אקדמיה ארגוני זכויות אדם אתיקה עיתונאית אתיקה רפואית בג"צ בחירות ביה"מ העליון ביקורות ספרים ביקורת בית המשפט העליון בלוג בנימין נתניהו ג'נוסייד גדעון לוי גזענות דארפור דמוקרטיה דת הארץ הומוסקסואלים הטרדה מינית התנחלויות זכויות אדם זכויות ילדים זכויות נשים חולים חופש הביטוי חוק השבות חוק ומשפט חיים רמון חינוך חמלה חקירות טרור יועמ"ש ילדים יצחק לאור ישראל כיבוש כנס מבקשי מקלט מהגרי עבודה מוות מוסר מחאה חברתית מחלה משה קצב משפט בינלאומי משפטיזציה נשים נתניהו סרטן עבירות מין עינויים עמוס שוקן פוליטיקה פייסבוק פמיניזם פרטיות צה"ל רופאים רפואה שואה שוויון שטחים שמאל תקשורת
  • יזכור

    יעקב כרמי (אלסטר) ז"ל. אבא שלי
    ראובן אלסטר ז"ל. דוד שלי
    גלריית צילומים שצילם אבא שלי

  • הגברת המודעות סרטן השחלות | Promote Your Page Too

  • ©

    כל הזכויות שמורות לנעמה כרמי

יצירה של אתר חינמי או בלוג ב־WordPress.com.

WPThemes.


  • הרשמה רשום
    • קרוא וכתוב
    • הצטרפו אל 646 שכבר עוקבים אחריו
    • כבר יש לך חשבון ב-WordPress.com? זה הזמן להתחבר.
    • קרוא וכתוב
    • התאמה אישית
    • הרשמה רשום
    • הרשמה
    • להתחבר
    • העתקת קישור מקוצר
    • דווח על תוכן זה
    • View post in Reader
    • ניהול מינויים
    • צמצום סרגל זה
loading בטל
הרשומה לא נשלחה - בדוק את כתובות המייל בבקשה!
הפעולה נכשלה, בקשה נסה שוב
מצטערים, הבלוג שלך אינו יכול לשתף רשומות בדואר אלקטרוני.
%d בלוגרים אהבו את זה: